BACALAH KAMU ...........................ALHAMDULILLAH

Tuesday, April 3, 2012

CATATAN

Jom datang makan percuma...

Program waktu malam

Serentak....

Jangan lupa...kita sembang-sembang mencari kebaikan

Yang ini perlu sangat-sangat ramai penyertaan.

Tengoklah Bed....Tak luak pun. Eleh setakat RM25.!!! Kalau setakat RM2,500 pun saya tidak hairanlah. Sorrylah...saya ada hal lain pulak. You tidak puashati, you gali kubur sendirilah.!!! Gua tarak hairan. Ini kerja saya... Kerja U? Itu hari bukan RM saya pun... Dady I yang bayar. Dady I cakap kalau setakat 100 ribu anytime je. Show 3 malam sudah boleh bayar punya.
 Guana tidak faham lagi ke...? Anda tidak percaya sebab anda tidak memberi undi lagi kepada Pakatan Rakyat. Beri mandat dalam PRU13... InsyaAllah PR akan lakukan perubahan yang besar.

InsyaAllah Kuliah maghrib pada 5 April 2012 Khamis akan disampaikan oleh Ustaz Harun bertempat di Surau Batu 2, Kampung Jaya. Semua dijemput hadir.  

InsyaAllah kuliah maghrib pada 6 April 2012 Jumaat akan disampaikan oleh Ustaz Zulkifli Ahmad bertempat di Surau Batu 2, Kampung Jaya. Semua dijemput hadir.

InsyaAllah kuliah maghrib pada 4 April 2012 Rabu akan disampaikan oleh Ustaz Osamarizal bertempat di Surau Batu 2, Kampung Jaya. Semua dijemput hadir.

No comments:

Post a Comment