BACALAH KAMU ...........................ALHAMDULILLAH

Friday, March 30, 2012

CATATAN







kalau boleh biar ramai yang berkayuhlah. Pastikan poster banyak ditampal dikawasan sekolah dan tempat riadah awan. Kita mahu catat sejarah, orang hadapan sudah sampai di Dataran Geliga tetapi orang belakang masih di Bandar Chukai lagi... InsyaAllah. Kepada petugas-petugas yang bermotor, pastikan memberi laluan kepada kenderaan pengguna jalanraya sebaiknya. Jangan biarkan mereka tersempit dengan program kayuhan sihat yang dianjurkan oleh kita. Pastikan kelancaran perjalanan hak pengguna jalanraya terpelihara. Jangan sampai mereka-mereka memberi HON sebagai protes kerana tersekat perjalanannya.


Jadual kuliah bulan April bagi Surau Batu 2, Kampung Jaya.

Kuliah Ustaz Azhar Idrus bulan April 2012

InsyaAllah kuliah maghrib pada 1 April 2012 Ahad akan disampaikan oleh Ustaz Ahmad Ibrahim bertempat di Surau Batu 2, Kampung Jaya. Semua dijemput hadir.

InsyaAllah kuliah maghrib pada 2 April 2012 Isnin akan disampaikan oleh Ustaz Harun bertempat di Surau Batu 2, Kampung Jaya. Semua dijemput hadir.

InsyaAllah kuliah maghrib pada 3 April 2012 Selasa akan disampaikan oleh Ustaz Ya Pasir Gajah bertempat di Surau Batu 2, Kampung Jaya. Semua dijemput hadir.

No comments:

Post a Comment