BACALAH KAMU ...........................ALHAMDULILLAH

Friday, January 20, 2012

JOM BERSAMA PROGRAM KITA

InsyaAllah kuliah subuh pada 24 Jan 2012 Selasa akan disampaikan oleh Ustaz Rahman dari Semanyor. Ustaz adalah penceramah bebas dan penceramah tetap bagi Petronas di pelantar minyak carigali. Bertempat di Surau Batu 2, Kampung Jaya. Semua dijemput hadir.

InsyaAllah kuliah maghrib pada 21 Jan 2012 Sabtu akan disampaikan oleh Ustaz Rosmaini daripada kuantan. Bertempat di Surau batu 2, Kampung Jaya. Semua dijemput hadir.

InsyaAllah kuliah maghrib pada 22 jan 2012 Ahad akan disampaikan oleh Ustaz Ahmad Ibrahim. Bertempat di Surau batu 2, Kampung. Semua dijemput hadir.

InsyaAllah kuliah maghrib pada 23 Jan 2012 Isnin akan disampaikan Oleh Ustaz Che Harun. Bertempat Surau batu 2, kampung Jaya. Semua dijemput hadir.

InsyaAllah kuliah maghrib pada 21 Jan 2012 Sabtu akan disampaikan Bob Lokman. Bertempat di Masjid Al Solihin Permai Jaya. Semua dijemput hadir. Jam 10 malam tarikh yang sama Bob Lokman yang memberi ceramahnya di Pekan Air Putih. Semua dijemput hadir.

InsyaAllah majlis wacana ilmu akan diadakan di Restoran Bangkok Geliga. Penganjur majlis ini ialah PUTIB. Antara yang dijangka hadir Dato Ustaz Haji Nik Amar, Prof. Aziz Bari, Dr Zulkifli, Dato A Samad said dan Ustaz Suhaimi Md Saad.

No comments:

Post a Comment